43è. Viatge. Escòcia. Juny 2022. Oberta la llista d'espera.

44è Descobrim l'Aveyron. França. 4, 5 i 6 de juny de 2022. Ens queden 8 places.

Més activitats a l'AGENDA DE NATURA, al lateral dret d'aquesta pàgina. Recordeu que si voleu rebre les nostres activitats, envieu-nos un mail amb el vostre nom a naturamaresme@gmail.com o enviar-nos un sms al 629 040 295, i les rebereu per sm

dijous, 2 de desembre de 2021

Natura entregarà el proper 17 de desembre els Premis Natura Argentona i Natura Maresme

El proper divendres, 17 de desembre, a les 19h, a la Biblioteca d'Argentona, l'entitat Natura entregarà els Premis Natura Argentona i Natura Maresme en la seva IV edicció.
El jurat dels Premis, format pels representants dels dos guanyadors de la III. edicció: Joan Manel Riera, de l'Escola de Natura del Corredor, i Joan Pujol, tècnic de medi ambient de l'Ajuntament d'Argentona, a més de Toni Batlle, geòleg, Carme Godia, mestra, Oriol Bassa, Dr. Enginyer de forests i naturalista i David Farell, historiador i professor d'ESO, van analitzar les diferents propostes per cada un dels premis, i van atorgar el Premi Natura Argentona al il.lustrador i naturalista Jordi Corbera, i el Premi Natura Maresme a l'Associació de Naturalistes del Montnegre i la Tordera (Natmon). A partir d'aquesta edicció, s'entregarà una nova escultura als guanyadors, obra de l'escultor mataroní Alex Valls i Solé. Es base amb l'escultura que es va entregar de la primera a la tercera edicció; un naturalista, però que a partir d'ara un serà un home, i l'altra una dona, establint la paritat en el propi premi.