Natura et convida el diumenge 19 de maig, a la caminada guiada organitzada per l'Ajuntament de Palafolls , per descubrir l'extraordinari viatge d'una gota d'aigua, des de que cau del cel, fins que torna al mar, atravessant un bosc inundat de freixes, resseguint rieres, recs i valls, descansant en un aiguamoll i tornant a la Tordera per acabar al mar.
Sortirem a les 9h del matí de la Plaça de Santa Maria de Palafolls, davant de l'església, iels que vingueu d'Argentona, sortirem a les 8.15h de l'entrada sud, on hi ha la senyera i l'estalada.
Es recomana portar gorra, aigua i esmorzar.
Dificultat fàcil. Activitat gratuïta. No cal inscripció.
43è. Viatge. Escòcia. Juny 2022. Oberta la llista d'espera.
44è Descobrim l'Aveyron. França. 4, 5 i 6 de juny de 2022. Ens queden 8 places.
Més activitats a l'AGENDA DE NATURA, al lateral dret d'aquesta pàgina. Recordeu que si voleu rebre les nostres activitats, envieu-nos un mail amb el vostre nom a naturamaresme@gmail.com o enviar-nos un sms al 629 040 295, i les rebereu per sm
dilluns, 13 de maig de 2013
Diada d'agraïment als socis i amics de l'entitat

Subscriure's a:
Missatges (Atom)