NATURA s'ha integrat amb èxit a les xarxes socials amb una adreça de facebook i amb una desena de webs de l'entitat, una de les quals és la web corporativa, i la resta, 3 de l'equip d'educació ambiental de l'entitat, 6 corresponen als viatges que es fan pels socis i amics de l'entitat (Estats Units, Priorat, Sòria, Euskadi, Alto Aragón i Eslovènia), 2 a les plataformes en defensa de can Puig i Cadafalch i al Tancament de la Pedrera de la Feu, i finalment, una que aquests dies té molt d'èxit, gràcies a les prediccions setmanals, la dels Bolets d'Argentona i el Maresme.
Dos anys per fer molta feina, més de 45.000 visites; encapçala el rànking la web de Natura, amb més de 36.000 visites, seguida de Bolets d'Argentona i el Maresme, amb 5.200 visites, la de les Activitats d'Educació Ambiental per a Escoles, Instituts, Grups i Famílies , amb un miler de visites, i la resta, amb prop de 3.000 visites.
Les webs han servit per denunciar agressions al patrimoni i al medi, com l'abandonament del casal modernista de Puig i Cadafalch d'Argentona, així com per difondre les múltiples activitats de l'entitat.