46è. Viatge. Limousin, França. 1´5 maig 2024. Només ens queden 7 places.

Maig 2024. Sortida de les orquídies.

Més activitats a l'AGENDA DE NATURA, al lateral dret d'aquesta pàgina. Recordeu que si voleu rebre les nostres activitats, envieu-nos un mail amb el vostre nom a naturamaresme@gmail.com o enviar-nos un sms al 629 040 295, i les rebereu per sm

diumenge, 25 de juliol del 2010

Dos edificis de Puig i Cadafalch en venda!

Si fa uns dies ens informaven que el Casal d'Estiu de l'Arquitecte Modernista Josep Puig i Cadafalch situat a la Plaça de Vendre d'Argentona estava en venda, per 1'5 milions d'euros, aquests dies ha sortit a la Vanguardia que també es ven la Casa de les Punxes, obra del mateix arquitecte, situada a l'Avinguda Diagonal de Barcelona. Us adjuntem la notícia de la Vanguardia.
Colonial vende la "Casa de les Punxes" por 25 millones de euros
Se trata de uno de los edificios modernistas más conocidos de Barcelona, diseñado por el arquitecto modernista Josep Puig i Cadafalch
Barcelona. (EFE).- Inmobiliaria Colonial ha puesto en venta uno de los edificios modernistas más conocidos de Barcelona, la Casa Terrades, conocida popularmente por "la Casa de les Punxes", por un precio de unos 25 millones de euros.

--------------------------------------------------------------------------------
Según informa el diario Expansión, Colonial ya tiene varias ofertas para hacerse con el histórico edificio, especialmente por parte de inversores locales.

La "Casa de las Punxes", conocida así porque las seis torres del edificio están coronadas por conos rematados con agujas, es obra del arquitecto Josep Puig i Cadafalch y está situada en el Eixample barcelonés, en plena Avenida Diagonal y cerca del Paseo de Gracia.

El edificio fue encargado a principios del siglo XX por la familia Terrades y construido en 1905 como vivienda plurifamiliar, para ser reformado en el año 1980.

El inmueble, que en 1975 fue declarado Monumento Histórico Nacional, acoge en la actualidad a una docena de inquilinos que lo utilizan para vivienda u oficinas.