46è. Viatge. Limousin, França. 1´5 maig 2024. Només ens queden 7 places.

Maig 2024. Sortida de les orquídies.

Més activitats a l'AGENDA DE NATURA, al lateral dret d'aquesta pàgina. Recordeu que si voleu rebre les nostres activitats, envieu-nos un mail amb el vostre nom a naturamaresme@gmail.com o enviar-nos un sms al 629 040 295, i les rebereu per sm

dimecres, 29 de setembre del 2010

I Argentona qui hi diu sobre la Ronda del Maresme? On està el govern d'Argentona i l'oposició?

Davant l'execució imminent de la Ronda del Maresme, i vist que el DPTOP diu que TOTS els alcaldes del Maresme hi han donat la seva conformitat, aleshores que hi diu l'alcalde d'Argentona?

Com es que el seu regidor d'urbanisme era a la manifestació contra la Ronda del Maresme i a la vegada, hi ha un inquietant silenci mentre van avançant les actuacions per fer efectiu aquest projecte que afectarà i molt el present i el futur d'Argentona. L'equip de govern hi està d'acord o no?

I la resta de representants municipals que hi diuen? L'Entesa i Esquerra d'Argentona estan d'acord o no amb la Ronda del Maresme?
Els argentonins i argentonines volem saber que en pensen i que faran, els que no hi estiguin d'acord, per aturar aquest projecte. Ho volem tenir clar ara i en un futur. Al maig hi ha eleccions, i toca mullar-se.

No es pot estar al mateix temps a favor i en contra de la Ronda del Maresme.

El DPTOP informe dels seus projectes per omplir de ciment i carreteres el Maresme

La Ronda ja esta dibuixada, segons Manel Nadal amb l'aceptació de tots els alcaldes de la Comarca, preveuen, dos mesos a informació pública per alegar, 3 mesos per respondre alegacions, al Maig del 2011 esperen tenir aprovada la declaració d'impacte ambiental, + 1 any pel projecta constructiu, inici obres Juny del 2012, + 3 anys per la seva execució, 2015/16 Ronda Maresme acabada.

El DPTOP sotmet a informació pública els estudis de la ronda del Baix Maresme

Una nova Ronda interurbana, que no faci competència a l'autopista de pagament, per compartir el tràfic Interurbà de la N-II, que ja es reconeix que no serà un passeig, si no un altre via interurbana litoral.

Greu impacte sobre el territori i la qualitat de vida per la ciutadania del Maresme amb el que representa una nova via que amplia en 4 carrils més parallels el troncal actual del Maresme, només per poder mantenir 6 carrils de peatge privat. L'impacte sobre el territori de la Ronda del Maresme, però, és molt inferior, al impacte brutal de l'escalectrix que ens faran a Argentona i Mataró.

http://www20.gencat.cat/portal/site/ptop/menuitem.45917e5022fc50a45f13ae92b0c0e1a0/?vgnextoid=d530e834b9e96210VgnVCM1000000b0c1e0aRCRD&vgnextfmt=detall&cod_noticia=49789&vgnextchannel=d530e834b9e96210VgnVCM1000000b0c1e0aRCRD