L'Ajuntament d'Argentona aproba el Pla Especial i catàleg del patrimoni arquitectònic, arqueològic, paisatgístic i ambiental d’Argentona, convertint-se en un dels documents de planificació i preservació del patrimoni més importants del Maresme i de Catalunya, i que mostra la sensibilitat i interès dels argentonins en la defensa i conservació del patrimoni i la fermesa de la Regidoria de Patrimoni i de la resta d'electes que li han donat suport.
Ara toca aplicar aquest Pla Especial i el Catàleg, i mantenir aquest valuós llegat, esperant que aviat es pugui elaborar i aprobar un POUM participatiu, sostenible i que també defensi el patrimoni.
50è. Viatge. Nova Zelanda. 1 al 23 de juliol de 2026. Només ens queden 4 places.
Juny 2026. Sortida de les orquídies.
Més activitats a l'AGENDA DE NATURA, al lateral dret d'aquesta pàgina. Recordeu que si voleu rebre les nostres activitats, envieu-nos un mail amb el vostre nom a naturamaresme@gmail.com o enviar-nos un sms al 629 040 295, i les rebereu per sm